کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318446 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاک‌ سازی کامل و سریع نرم‌ افزارها با Wise Program Uninstaller

Wise Program Uninstaller بهترین راه برای پاک کردن کامل نرم‌ افزارهای ویندوز است. با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان این برنامه، می‌توانید نرم‌ افزارها را سریع و کامل پاک کنید. موتور اسکن داخلی همه فایل‌ ها، پوشه‌ ها و موارد رجیستری باقیمانده را پیدا و پاک می‌کند تا مطمئن شوید نرم‌ افزار به طور کامل از کامپیوتر شما حذف شده است.

 

پاک‌ سازی کامل و سریع نرم‌ افزارها با Wise Program Uninstaller

 

شما می‌توانید گزینه «پاک کردن با Wise Program Uninstaller» را به منوی راست کلیک اضافه کنید تا بتوانید با کلیک راست روی آیکون نرم‌ا فزار، بدون باز کردن برنامه، آن را پاک کنید.

برای برخی نرم‌ افزارهای سرسخت یا نرم‌ افزارهایی که برنامه پاک‌ کننده آن‌ها خراب شده است، پاک کردن به روش معمول امکان‌ پذیر نیست. گزینه «پاک کردن اجباری» Wise Program به کمک شما می‌آید. این گزینه سیستم شما را برای پیدا کردن تمام فایل‌ ها و موارد رجیستری مرتبط با نرم‌ افزار اسکن می‌کند و آن‌ ها را به طور کامل پاک می‌کند، طوری که انگار نرم‌ افزار هیچ وقت نصب نشده است.

Wise Program Uninstaller با رابط کاربری جذاب و مدرن به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ ها را بر اساس نام، اندازه، تاریخ و بررسی مرتب کنید تا نرم‌ افزاری که می‌خواهید پاک کنید را خیلی سریع پیدا کنید. همچنین می‌توانید نام نرم‌ افزار را تایپ کنید تا بلافاصله آن را پیدا کنید.

 

تغییرات نسخه 3.2.1 Build 264 Wise Program Uninstaller:

  1. تغییر پیام خطای هنگام شکست در پاک کردن
  2. رفع یک اشکال جزئی در نسخه قبلی
  3. تغییر روش دریافت اخبار
  4. توجه: فایل نصب دیگر از ویندوز XP پشتیبانی نمی‌کند! اگر از ویندوز XP استفاده می‌کنید، لطفا نسخه پرتابل را دانلود کنید.

 

دانلود نرم افزار Wise Program Uninstaller

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50759 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/25 تعداد مشاهده: 913
سافت گذر